Grafika BIP
Strona główna/BIP/Informacje/Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. Rejestr skarg i wniosków
  2. Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień
  3. Rejestr pism przychodzących
  4. Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej
  5. Rejestr miejsc w którym gmina udziela tymczasowego schronienia w schroniskach dla osób bezdomnych, w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i noclegowniach oraz ogrzewalniach
  6. Rejestr zamówień publicznych
  7. Rejestr wniosków o przyznanie pomocy na podstawie ustawy o pomocy społecznej
  8. Rejestr wydanych decyzji z pomocy społecznej
  9. Rejestr zaświadczeń
  10. Rejestr wniosków o stypendium szkolne i zasiłek szkolny
  11. Rejestr korespondencji przychodzącej
  12. Rejestr korespondencji wychodzącej
  13. Rejestr zarządzeń Kierownika
  14. rejestr odwołań z pomocy społecznej


Sekcja świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych:

  1. Rejestr wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych
  2. Rejestr wniosków dotyczących funduszu alimentacyjnego
  3. Rejestr wniosków dotyczących karty dużej rodziny
  4. Rejestr wydanych decyzji dotyczących funduszu alimentacyjnego i dłużników alimentacyjnych
  5. Rejestr zaświadczeń
  6. Rejestr zaświadczeń o wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu przypadającego na jednego członka gospodarstwa domowego osoby fizycznej „Czyste powietrze”
  7. Rejestr współpracy z innymi jednostkami
  8. Rejestr odowołań z świadczeń rodzinnych
  9. Rejestr odwołań z fundusz alimentacyjnego


Referat Księgowości:

  1. Ewidencja środków trwałych
  2. Ewidencja pozostałych środków
  3. Ewidencja wartości niematerialnych i prawnych
  4. Ewidencja delegacji służbowych
  5. Rejestr faktur
  6. Rejestr umów


Inspektor Ochrony Danych Osobowych:

  1. Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych

Składnica akt:

Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych akta spraw ostatecznie zakończonych przekazuje się do zakładowej składnicy akt.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej udostępnia dane z prowadzonych przez siebie rejestrów, ewidencji i składnicy akt na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację
 
Pierwsza publikacja
Tomas Julia 2025-01-03 10:33
Aktualizacja publikacji
Tomas Julia 2025-02-13 10:09
Wytworzenie publikacji
   
Zatwierdzenie
   
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry