Strona główna/Formy pomocy/Usługa "MOBILNY URZĘDNIK"

Usługa "MOBILNY URZĘDNIK"

18 Lutego 2022
Usługa

Usługa "MOBILNY URZĘDNIK" w Gminie Godów 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, od 3 stycznia br. w Gminie Godów realizowana jest usługa pod nazwą „Mobilny Urzędnik”, polegająca na obsłudze klientów poza siedzibą urzędu, bez konieczności wychodzenia z domu.

Głównymi odbiorcami uprawnionymi do skorzystania z usługi są osoby o szczególnych potrzebach, a więc takie, które z racji wieku (powyżej 65 roku życia), niepełnosprawności lub choroby mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu umożliwiającym samodzielną wizytę w urzędzie. Ponadto, o usługę mogą starać się opiekunowie osób zależnych oraz opiekunowie w ramach pieczy zastępczej.

 

Jak zgłosić chęć skorzystania z usługi "Mobilnego Urzędnika" ?

Wystarczy wybrać jedną z poniższych form:

  • telefonicznie - dzwoniąc pod numer telefonu: 32 47 65 065;
  • wysyłając zgłoszenie na adres:
  • poprzez osobę zainteresowaną lub za pośrednictwem osoby trzeciej (członek rodziny, sąsiad, opiekun).

Dokonując zgłoszenia należy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego Urzędnika” oraz zwięźle wyjaśnić czego sprawa dotyczy i podać kontaktowy numer telefonu. Następnie pracownik Urzędu Gminy Godów odpowiedzialny za realizację danej sprawy skontaktuje się z osobą zainteresowaną i wspólnie ustalą termin wizyty i sposób załatwienia sprawy.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa, w dniu świadczenia usługi, pracownik urzędu dokona telefonicznego potwierdzenia wizyty wraz z podaniem imienia i nazwiska osoby świadczącej usługę, a przed rozpoczęciem obsługi pracownik okaże legitymację służbową.


Szczegółowych informacji związanych z projektem Mobilny Urzędnik udziela Koordynator usługi - Anna Juzek pod nr 32 47 65 065

Zachęcamy mieszkańców do skorzystania z dedykowanej im usługi!

 

 

Wójt Gminy Godów

(-) Mariusz Adamczyk

Kategoria: powiązane pliki [1]
Format Nazwa pliku Rozmiar Pobierz
jpg mobilny_urzędnik_plakat.jpg 296.66KB pobierz Plik: mobilny_urzędnik_plakat.jpg

do góry