Usługa "MOBILNY URZĘDNIK"
18 Lutego 2022
Usługa "MOBILNY URZĘDNIK" w Gminie Godów
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, od 3 stycznia br. w Gminie Godów realizowana jest usługa pod nazwą „Mobilny Urzędnik”, polegająca na obsłudze klientów poza siedzibą urzędu, bez konieczności wychodzenia z domu.
Głównymi odbiorcami uprawnionymi do skorzystania z usługi są osoby o szczególnych potrzebach, a więc takie, które z racji wieku (powyżej 65 roku życia), niepełnosprawności lub choroby mają ograniczenia w poruszaniu się w stopniu umożliwiającym samodzielną wizytę w urzędzie. Ponadto, o usługę mogą starać się opiekunowie osób zależnych oraz opiekunowie w ramach pieczy zastępczej.
Jak zgłosić chęć skorzystania z usługi "Mobilnego Urzędnika" ?
Wystarczy wybrać jedną z poniższych form:
- telefonicznie - dzwoniąc pod numer telefonu: 32 47 65 065;
- wysyłając zgłoszenie na adres:
- poprzez osobę zainteresowaną lub za pośrednictwem osoby trzeciej (członek rodziny, sąsiad, opiekun).
Dokonując zgłoszenia należy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego Urzędnika” oraz zwięźle wyjaśnić czego sprawa dotyczy i podać kontaktowy numer telefonu. Następnie pracownik Urzędu Gminy Godów odpowiedzialny za realizację danej sprawy skontaktuje się z osobą zainteresowaną i wspólnie ustalą termin wizyty i sposób załatwienia sprawy.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa, w dniu świadczenia usługi, pracownik urzędu dokona telefonicznego potwierdzenia wizyty wraz z podaniem imienia i nazwiska osoby świadczącej usługę, a przed rozpoczęciem obsługi pracownik okaże legitymację służbową.
Szczegółowych informacji związanych z projektem Mobilny Urzędnik udziela Koordynator usługi - Anna Juzek pod nr 32 47 65 065
Zachęcamy mieszkańców do skorzystania z dedykowanej im usługi!
Wójt Gminy Godów
(-) Mariusz Adamczyk
Format | Nazwa pliku | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|
jpg | mobilny_urzędnik_plakat.jpg | 296.66KB | pobierz Plik: mobilny_urzędnik_plakat.jpg |